Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. Als u akkoord bent, surf dan gerust verder op onze site. X
leftpics.png

?

 
HTML Pagina FAQ webshop 10-9-2015

Veelgestelde vragen

 

Onderstaand een overzicht met de meest gestelde vragen over de webshop.

Zoeken

  1. Kan ik ook op een andere manier zoeken dan met tekst?
  2. Ik kan een product niet vinden
  3. Hoe werkt het zoeken met filters ? (hoe zoek ik bijv. de juiste radiator ?)

 

Bestellen

  1. Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn Winkelwagen?
  2. Waar vind ik mijn nettoprijs en korting?

 

Facturen

  1. Waar kan ik mijn facturen bekijken?
  2. Wat zijn de mogelijkheden om een factuur te vinden?
  3. Tot hoever terug in de tijd kan ik naar facturen zoeken?

 

Orders

  1. Hoe kan ik mijn order op een ander adres laten afleveren?

 

Nieuwe gebruiker aanmaken

  1. Hoe maak ik een extra gebruiker  aan?
  2. Hoe wijzig ik het profiel van een medewerker?
  3. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens zien?

 

Wachtwoord

  1. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
  2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

 

 

Zoeken

1.    Kan ik ook op een andere manier zoeken dan met tekst?

Het is ook mogelijk om via afbeeldingen te zoeken. Links onder het blok Assortiment kunt u stapsgewijs zoeken totdat u de artikelen uit een bepaalde categorie heeft gevonden. Vervolgens heeft u de mogelijkheid (indien aanwezig) om verder te zoeken middels de getoonde filters onder Filters.

2.    Ik kan een product niet vinden

Waarschijnlijk heeft u een te algemene zoekterm gebruikt. Probeer het opnieuw met toevoeging van een merknaam, type of maatvoering. Het kan ook zijn dat er een spelfout is gemaakt. Wanneer er nog steeds geen zoekresultaten getoond worden kunt u ook eens proberen om te zoeken op een deel van de omschrijving (bijv. vloer slang i.p.v. vloerverwarmingsslang)

3.    Hoe werkt het zoeken met filters ? (hoe zoek ik bijv. de juiste radiator ?)

Stel u bent op zoek naar een radiator met een hoogte van 900mm en een breedte van 750mm.

Geef in de zoekbalk het woord radiator in



Vervolgens verschijnt eronder een vak met filtercriteria

Wanneer men met de muis over de tekst Klasse gaat verschijnt een lijst met termen waarop men kan filteren. (klik hier op het vakje Paneelradiator)



Vervolgens verschijnen er extra filtermogelijkheden



Selecteer bij het filter Hoogte nu 900mm (door op het hokje ervoor te klikken)

Selecteer vervolgens bij het filter Lengte nu 750mm (door op het hokje ervoor te klikken)

Nu worden alle paneelradiatoren met een hoogte van 900mm en een lengte van 750mm getoond. eventueel kan er nog op andere kenmerken gefilterd worden om het zoekresultaat nog meer te verfijnen (bijvoorbeeld Type 22)

Naar top

Bestellen

1.    Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn Winkelwagen?

U kunt op verschillende manieren artikelen toevoegen aan uw Winkelwagen. Vanuit het resultatenscherm, het scherm Meer informatie en direct (via artikelnr fabrikant of artikelnr Saniceve)  vanuit de Winkelwagen.

2.    Waar vind ik mijn nettoprijs en korting?

Uw Nettoprijs en korting vindt u via Meer informatie op de productdetailpagina van een artikel aan de linkerkant onder de afbeelding.

Naar top


 

Facturen

1.    Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Om uw facturen te bekijken, klikt u bovenin de menubalk op Mijn Saniceve

en vervolgens op Factuuroverzicht.

2.    Wat zijn de mogelijkheden om een factuur te vinden?

U kunt op basis van verschillende filters facturen/creditnota’s zoeken. (op artikelnr/Factuurnr/Ordernr/Productomschrijving/Besteld via nr/Referentie)

De periode waarbinnen de zoekmachine zoekt staat standaard ingevuld op de laatste maand. U kunt dat uiteraard aanpassen.

3.    Tot hoever terug in de tijd kan ik naar facturen zoeken?

U kunt facturen/creditnota’s bekijken vanaf 2014.

Naar top

Orders

1.    Hoe kan ik mijn order op een ander adres laten afleveren?

In de vervolgstap van het bestelproces kunt u onder de kop Afleveradres de vooraf ingevulde (standaard) aflever adresgegevens wijzigen.

Naar top

Nieuwe gebruiker aanmaken

1.    Hoe maak ik een extra gebruiker aan?

Via Mijn Saniceve en vervolgens Gebruikersbeheer kan via Nieuwe gebruiker een nieuwe gebruiker worden toegevoegd. Vervolgens kunnen de gegevens en autorisaties worden gevuld.

2.    Hoe wijzig ik het profiel van een medewerker?

Via Mijn Saniceve en vervolgens Gebruikersbeheer kan u de rechten van uw medewerkers wijzigen.

Onder het kopje Acties kunt u op het kladblokje klikken en de rechten van de betreffende gebruiker aanpassen. U heeft hier de mogelijkheid om een gebruiker te activeren (status actief) of te deactiveren(status Niet-actief). Daarnaast kunt u aangeven welke rechten aan betreffende medewerker moeten worden toegewezen.

Magazijnmedewerker (ziet geen nettoprijzen)

Standaardgebruiker (ziet wel nettoprijzen)

Admin (ziet nettoprijzen en heeft rechten om gebruikers toe te voegen en om gegevens aan te passen)

 

3.    Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens zien?

Via Mijn Saniceve en vervolgens Klantgegevens. Hier staan uw persoonlijke gegevens.

Naar top

Wachtwoord

1.    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Via Mijn Saniceve en vervolgens Wachtwoord.

2.    ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu ?

Via de beginpagina home ziet u links onder de button Aanmelden Wachtwoord vergeten? Klik hierop en u ziet linksboven een invoerveld verschijnen. Vul hier uw e-mailadres in en klik op Verstuur. Er wordt u nu per mail een nieuw wachtwoord gestuurd waarmee u weer kunt inloggen. Dit wachtwoord kunt u eventueel naar wens weer aanpassen.

Naar top